Servicii de Rebranding

Rebranding

Rebrandingul este o decizie de business care poate aduce beneficii valoroase, indiscutabile.

Nu este obligatoriu sa se intample in viata unei organizatii.

Sunt situatii in care rebrandingul, daca nu este sustinut de o nevoie reala si nu ese bine planificat si coordonat cu mare atentie, reuseste doar sa rascoleasca inutil si, uneori, iremediabil organizatia si clientii.

Alteori, in cazul organizatiilor foarte mari, proesul de rebranding se poate derula gradual, de la actiuni mici, de genul schimbarii platformei de comunicare, la regandirea platformei de brand si pregatirea organizatiei pentru tranformari majore e model de business.

Din experienta consulatilor Omnia Exim organizatiile reusesc foarte rar sa se mobilizeze in astfel de actiuni de autoevaluare a nevoii de rebranding, din 3 motive :

  1. Echipa clientului este lipsita de experienta in derularea unui astfel de proces integrat de autoevaluare.
  2. Echipa clientului isi pierde usor entuziasmul si dedicarea
  3. Organizatiile romanesti nu au o cultura bazata pe brand.

 

Organizatia dumneavoastra va primii odata cu rebranding-ul si :

  1. O analiza obiectiva, profesionist articulata, asupra stadiului brandului
  2. Accesul la un set de recomandari de actiuni strategice de branding
  3. Accesul la un plan coerent de punere in practica a recomandarilor
  4. Cresterea credibilitatii actiunii de auditare si, mai departe, a procesului de rebranding in interiorul organizatiei
  5. Racordarea organizatiei la knowledge de branding
  6. Relevanta informatiilor obtinute de la organizatie, cunoscuta fiind disponibilitatea oamenilor dintr-o organizatie de a se deschide mai degraba consultantului independent decat propriilor colegi.